Winners never quit, quitters never win!

Welkom op mijn site. Mijn naam is Youri Verheij en ik geef Personal Training, Bootcamps en nog een aantal andere sport gerelateerde activiteiten. Op deze site zie je mijn portfolio en verhalen van mensen die ik heb kunnen steunen bij het bereiken van hun doel. Ik wens je veel plezier met rondkijken en wie weet sporten we snel een keer samen. Gr. YouriLogo-youri-tekst-clear-634x126

Eat

Een goede training begint bij de juiste voeding. Wil je bijvoorbeeld afvallen dan is de juiste voeding al bijna 70% van wat je nodig hebt om je doel te bereiken. Daarom draag ik er ook altijd zorg voor dat ik je de handvatten geef om de juiste eetgewoontes toe te passen bij jouw persoonlijke schema en doel.

Sleep

Uit recente onderzoeken blijkt dat er een sterk verband is tussen bewegen overdag en de kwaliteit van de slaap. Als je met moeite in slaap valt of een heel lichte slaap hebt, kan je je slaap flink verbeteren door minstens vier keer per week twintig minuten te sporten. Wie beter slaapt krijgt bovendien meer zin in bewegen, waardoor bewegen en lekker slapen elkaar in stand kunnen houden.

Train

Bewegen is gezond. Het verkleint het risico op chronische ziekten en het houdt je fit. Om die redenen is het goed om per dag ten minste 30 minuten te bewegen. Wil je op gewicht blijven of afvallen, dan moet je langer bewegen. Ongeveer 45 tot 60 minuten per dag en liefst op alle dagen van de week. (Bron: Voedingscentrum.nl)

Repeat

Alle begin is moeilijk en zo ook met sporten. Meestal zijn de voornemens er wel maar is de daad er nog niet. Ik kan je helpen om meer zin te krijgen in sporten en zo kunnen we samen je doel in kaart brengen en zul je het ook sneller bereiken. Sporten moet leuk zijn en dat kan het ook zeker worden. Door in jezelf te geloven zal je uiteindelijk je doel bereiken.

Testimonials

Vanaf eind april 2014 ben ik met Youri aan de slag gegaan. Ik woog ruim 110 kilo en dat was voor mij het punt om te besluiten dat het anders moest. Samen zijn we een trainingsschema op gaan stellen wat voldeed aan mijn wensen en kunnen ook vooral. Na enkele weken was er al veel resultaat te zien en voelde ik me al lekkerder. Youri pushte me om tot het uiterste gegaan zelfs tot een punt waarbij ik een kilo per week afviel. Ik weeg nu rond de 90 kilo en mijn vetpercentage is ruim 15% afgenomen. Ik voel met TOPFIT en dat heb ik te danken aan Youri en zijn fantastische begeleiding. 

- Mark Valentijn, 26, Personal Training

 Toen ik in September merkte dat ik achteruit ging in mijn training en ik er niet meer de energie voor kon opbrengen die ik daarvoor wel had, besloot ik om d.m.v. Personal Training te gaan trainen. Het was echt de meest fijne training die ik ooit had! Nog nooit werd ik zo gemotiveerd om zo hard te sporten en het was nog leuk ook. ( Ja echt! Maar vooral als ik klaar was met de training. 😛 ) Ik ben in jaren niet zo fit geweest op conditioneel gebied. Daarnaast ben ik ook afgevallen, maar ik ben vooral veel fitter en strakker geworden. Thanks voor je hulp, inzet en super leuke training Youri!

- Renee Hemmes, 25, Personal Training

Ik was in korte tijd veel aangekomen en dacht: Ik laat de vetten en suikers maar staan, want dan val ik wel af!! Na enkele maanden met grote tegenslagen van het Jojo-effect, ben ik op Rachel en Youri afgestapt. Ik kreeg een formulier met enkele  eenvoudige vragen, waardoor zij een beter beeld kregen hoe mijn leven eruitzag. Ik ben bijv. minimaal 50 uur per week bezig met mijn werk. Youri heeft hier onwijs veel rekening mee gehouden en mij een sportprogramma gegeven welke ik in de huiskamer maar ook tijdens de wandeling met de hond kan doen. Ook over het voedingsschema was ik mega blij verrast. Niets afwegen, geen moeilijke ingrediënten halen bij een Bio winkel of rekening houden met koolhydraten, etc. Ik was binnen één week al 2,5kg kwijt en werd super enthousiast. Ik werd steeds actiever door het gewichtsverlies en de verbeterde conditie en ben in vier maanden 20kg afgevallen. Het 1 op 1 contact is super fijnIk ben er super blij mee en heb eindelijk mijn gewicht op peil!!

- Soraya, 36, online begeleiding

Mijn doel was om 62 kilo te gaan wegen en dat doe ik nu eindelijk! De laatste keer dat ik dat woog was ik waarschijnlijk 13. De laatste keer dat ik broekzak M had en shirtmaat S/XS kan ik mij niet eens herinneren. En de laatste keer dat ik een soort van zichtbare buikspieren had… is nog nooit voorgekomen! Ik zit ontzettend goed in mijn vel en kan niet wachten om in 2013 nog meer mijn conditie op te gaan bouwen en lekker gaan stabiliseren. Het hoeft er niet meer af, maar het moet natuurlijk wel worden bijgehouden.

- Inge Olieman, 23, Personal Training

 De circuit/WOD trainingen zijn zeer afwisselend, een combinatie van kracht en conditie is voor de sport (motorcross) die ik doe zeer geschikt. De oefeningen die je doet zijn voor iedereen uit te voeren jn je kan het op je eigen tempo doen. Maar je bent er niet om te rusten dus als je er nog steeds fris uitziet aan het einde van je workout, dan heb je niet hard genoeg getraind! Het voordeel van een groepsles is dat je gemotiveerd blijft door de gezelligheid die er is en dus ook de stap om er een tandje bij te doen makkelijker maakt. 

- Jasper Stokman, 26, Crossfit workout/WOD

Ik ben 2 jaar geleden begonnen om met Youri zijn lessen mee te doen en sindsdien ben ik al een stuk sterker geworden (en strakker). Youri’s lessen en trainingen zijn variërend, intensief en elke keer weer een uitdaging. Dat maakt het juist zo leuk! Hij geeft iedereen die meedoet voldoende aandacht zodat hij/zij de oefeningen juist uitvoeren. Ook voor tips over voeding en trainingen draait Youri zijn brede rug niet om, ik heb al veel geleerd van alle tips! Dit alles zorgt ervoor dat ik met veel plezier naar de sportschool ga en gemotiveerd blijf om elke week weer te bikkelen met de vele pull ups, burpees, squats, etc. 

- Mariëlle Mulder, 18, Crossfit workout/WOD

Personal Training en Groepslessen

Naast personal training geef ik ook verschillende groepslessen waaronder ook Bootcamps. Hieronder vind u een overzicht met meer informatie per categorie.

Intake

Intake

Start je training!

Voordat we beginnen zullen we altijd eerst een intake gesprek doen. Hierbij zullen we uw conditie, kracht, houding en gewicht onder de loep nemen. Een intake gesprek is kosteloos en vrijblijvend en zal de basis vormen voor uw personal training.

1 op 1

1 op 1

Zetje nodig? Ik ben er voor je!

De focus ligt volledig op jou en jouw doel. Naast het advies en de begeleiding help ik je ook met tips over bijv. voeding en algemene gezondheid. Het gaat erom dat jij je doel niet alleen zo snel mogelijk maar ook zo goed mogelijk bereikt. Het zou zonde zijn als je na je personal training niet in staat zou kunnen zijn om je doel ook vast te houden. Hier gaan we dan ook samen mee aan de slag.

Voeding

Voeding

De basis begint bij goede voeding.

Een goede training begint bij de juiste voeding. Wil je bijvoorbeeld afvallen dan is de juiste voeding al bijna 70% van wat je nodig hebt om je doel te bereiken. Daarom draag ik er ook altijd zorg voor dat ik je de handvaten geef om de juiste eetgewoontes toe te passen bij de jouw persoonlijke schema en doel. Abs are made in the kitchen!

Small group

Small group

Samen zweten, samen fitter.

Je traint met een groepje van min. 5 tot max. 10 personen en is een combinatie van personal training en groep training. De workout kun je doen op jouw niveau en je ervaart de motivatie van het trainen in een groep. Small group fitness is de ideale manier om samen fitter/sterker te worden.

Duo training

Duo training

Samen sneller fit!

Ga je liever met zijn tweeën aan de slag dan kan dit de ideale stap zijn om samen jullie doelen te bereiken. Deze personal training kan binnen, buiten, op een locatie naar keuze, het maakt niet uit. De sleutel is dat jullie niet alleen door mij gemotiveerd worden maar ook door elkaar.

Schema's

Schema's

Jouw doel, jouw schema!

Heb je behoefte aan alleen een schema om je te helpen je doel te bereiken dan kan dat ook. Ik maak dan voor jou een schema op maat. Interesse? Neem contact met me op.

Op locatie

Op locatie

Waar begint jouw workout?

Komt het jou beter uit om thuis te trainen of op een andere locatie naar keuze? Dat kan! In overleg kunnen we kijken waar het voor jou het beste en fijnste uitkomt om te trainen. Denk bijvoorbeeld aan: je werk, je huis, buiten, eigen sportschool, duinen, strand, straat, enz. Je kan het zo gek niet bedenken of we vinden er geschikte workouts voor!

Bootcamp

Bootcamp

Geen half werk!

Mijn bootcamps zijn pittig maar voor alle niveau's en leeftijden toegankelijk. We gaan aan de slag met bijna alle aspecten van sport zoals: intervaltraining, kracht en uithoudingsvermogen. Als oud-marinier heb ik zelf ook wat stevige bootcamps ervaren en deze kennis en kunde gebruik ik dan ook om bij jou het onderste uit de kan te halen. De bootcamp is een back2basic, fullbody workout in de buitenlucht.

Supplementen

Supplementen

Adviezen en leveren

Je kunt bij mij ook supplementen bestellen. Uiteraard geef ik hier ook advies over. Dus wil je iets weten, stuur me dan een bericht.

Pakketten

Afhankelijk van uw doel en uw startmoment zullen we kijken welk pakket het beste bij uw wensen past. Heeft u bijvoorbeeld alleen een laatste zetje nodig om uw doel te bereiken. Dan heeft het geen zin om een groot pakket te nemen. Ieder pakket wordt aangepast aan uw behoefte aan begeleiding.

€4500 per sessie

Standaard

Intake: metingen + houdinganalyse

12 sessies (1,5 uur/sessie)

Persoonlijk trainingsschema

Persoonlijk voedingsschema

Totaalprijs: €540.00 incl. btw

Schrijf je in!
€3000 per persoon / per sessie

Duo training

Intake: metingen + houdinganalyses

12 sessies (1,5 uur/sessie)

Trainingsschema

Voedingsschema

Totaalprijs: €720.00 incl. btw

Schrijf je in!
vanaf €750 per persoon per sessie

Small group

Vanaf 5 personen

Afwisselende trainingen

Alle niveau’s toegankelijk

Persoonlijke aandacht

Samen zweten, samen fit!

Schrijf je in!

Blog

In mijn blog kun je interessante artikelen lezen over fitheid, voeding en gezondheid. Dus hou mijn blog in de gaten voor algemene tips om jouw doel sneller te bereiken.

Agenda

Al mijn trainingen en lessen worden gehouden op de volgende dagen:

Maandag Personal training 09:00 – 22:00
Dinsdag Personal training 09:00 – 22:00
Woensdag Personal training 09:00 – 22:00
Donderdag Personal training 09:00 – 22:00 / Functional Outdoor Training 19.30-20.30
Vrijdag Personal training 09:00 – 22:00
Zaterdag Personal training 08:00 – 12:00 / Bootcamp 10:00 – 11:00
Zondag Rustdag

Contact

Mocht je nog vragen hebben of wil je graag een intake gesprek plannen laat mij het dan weten via dit formulier.




captcha

06 22400957
info@yvpt.nl
Aidaplein 83, 2402 SZ Alphen a/d Rijn